جستجو کردن

خرید انواع حبوبات حلیم با بهترین قیمت

حبوبات حلیم منابع عالی پروتئین گیاهی هستند، میزان پروتئین در حبوبات متفاوت است، اما معمولاً بین 20 تا 30 درصد پروتئین دارند.

حبوبات حلیم

حبوبات حلیم

حبوبات حلیم منابع خوبی از کربوهیدرات هستند و از نوع کربوهیدرات‌ های پیچیده مانند نشاسته و فیبر هستند.

حبوبات حلیم ، از دیرباز یکی از غذاهای سنتی و بسیار محبوب و خوشمزه در ایران بوده است، امروزه نیز افرادی وجود دارند که این غذا را تهیه کرده و از آن لذت می‌ برند.

ترکیب حبوبات حلیم شامل لوبیا چیتی و سفید یا نخود و بعضی از افراد از ماش نیز استفاده می‌کنند، هر یک از این حبوبات به تنهایی فواید بی‌شماری دارد.

اضافه کردن حبوبات به حلیم باعث می‌شود که این غذا به یک غذای کامل تبدیل شود و هر کدام از حبوبات که به این غذا اضافه می‌ شوند، دارای مواد مغذی مهمی مانند ویتامین‌ ها، املاح هستند.

مشخصات حبوبات حلیم

مشخصات حبوبات حلیم

یکی از مشخصات حبوبات حلیم این است که می‌ توانند در اندازه و شکل‌ های مختلفی وجود داشته باشند که از تازگی بسیار خوبی برخوردار هستند.

حبوبات خشک به دلیل کم آب بودن، معمولاً ماندگاری طولانی‌ تری نسبت به حبوبات تازه دارند، با نگهداری در شرایط مناسب و خشک، می‌ توان آنها را برای مدت طولانی نگهداری کرد.

این نوع محصولات در وزن‌ های مختلفی بسته بندی شده است و بسیار باکیفیت می باشد به گونه ای که بدون کرم خوردگی است.

این نوع محصولات دارای علامت استاندارد می باشند که نشان دهنده بهداشتی بودن آن است که این یکی دیگر از مشخصات می باشد.

خرید حبوبات حلیم

خرید حبوبات حلیم

هنگام خرید حبوبات حلیم بررسی کنید که تازه و سالم و بدون هرگونه آسیب باشند، دقت کنید که محصولات خشک و سفت باشند و هیچ نشانه‌ای از رطوبت یا ترشح نداشته باشند.

بسته‌ بندی حبوبات باید در حد امکان سالم و بدون هرگونه خراش یا تماس با هوا باشد، اگر بسته‌ بندی باز باشد، احتمالاً حبوبات در معرض آلودگی قرار گرفته‌اند که باید در حین خرید توجه کنید.

تاریخ انقضای محصول را بررسی کنید، از خرید محصولاتی که نزدیک به تاریخ انقضا هستند خودداری کنید، مگر اینکه قصد استفاده سریع از آنها را داشته باشید.

تازگی حبوبات در کیفیت و طعم آنها تأثیر می‌گذارد و باید هنگام خرید دقت کنید.

قیمت حبوبات حلیم + خرید و فروش

قیمت حبوبات حلیم + خرید و فروش عرضه و تقاضا بر روی قیمت حبوبات حلیم تأثیر زیادی دارد، اگر تقاضا برای حبوبات بالا باشد و عرضه کمتر از تقاضا باشد، قیمت‌ ها ممکن است تغییر کند.

میزان تولید و صادرات حبوبات در یک منطقه نیز می‌ تواند قیمت‌ ها را تحت تأثیر قرار دهد که این محصول با نوسانات زیادی همراه می باشد.

قیمت تقریبی این نوع حبوبات حدود 60000 تومان الی 200000 تومان می باشد که با توجه به حجم خرید متفاوت است.

شما مصرف کنندگان محترم برای دریافت اطلاعات کامل در رابطه با حبوبات حلیم می توانید با مشاوران حرفه ای ما در تماس باشید تا خوش طعم ترین محصول را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *