جستجو کردن

خرید انواع نخود فلافلی با بهترین قیمت

از جمله حبوبات سالم و ارگانیک ایرانی که محصول غرب کشور است و برای تهیه غذاهای محبوب به شکلهای مختلف کاربرد دارد، می توان به نخود فلافلی اشاره داشت، این محصول به صورت خام و در رنگهای متفاوت زرد، سیاه، سبز و غیره موجود است.

از آنجایی که اصلی ‌ترین کاربرد نخود فلافلی برای تهیه فلافل می باشد، امروزه به این نام معروف شده است.

معمولاً از نخودهای گوناگون و حتی لپه می توان برای تهیه فلافل استفاده کرد و در صورتی که از نوع نخود مخصوص برای این کار استفاده شود، فلافل ها از کیفیت بیشتری برخوردار خواهند بود.

نخود فلافلی نوعی نخود با اندازه متوسط می باشد که اغلب آنها از نوع نخودهای نسبتاً سفید می باشند، این محصول دارای بافتی منحصر به فرد می باشد که آن را به بهترین گزینه برای تهیه و طبخ فلافل تبدیل کرده است.

 

به طوری که بعد از پخته شدن له نمی ‌شود، بلکه بافتی نسبتاً زبر دارد، از این رو فلافل های بندریخوشمزه تری را با استفاده از آنها می توان تهیه کرد.

نخود فلافلی از مهمترین حبوبات ایرانی می باشد که فصل برداشت آن در تابستان است و تولید این محصول در صورتی که شرایط آب و هوایی مناسب باشد.

هر ساله به طور انبوه در کشور انجام می پذیرد و  بخش عمده ‌ای از تولیدات نخود ایرانی از طریق صادرات به فروش می رسند، بنابراین نخود فلافلی محصولی شناخته شده می باشد.

نخود فلافلی خام

از پرفروش ترین انواع حبوبات که عمده مصارف آنها در فست فودیها می باشد، نخود فلافلی خام است.

این محصول بعد از آن که در آب خیسانده و نفخ آن گرفته شد، اندکی پخته می شود، سپس چرخ شده و با افزودن مقداری طعم دهنده به آن می توان بهترین فلافل را با استفاده از آن تهیه کرد، بنابراین اصلی ترین محصول برای فلافلیها می باشد.

به علت تفاوت هایی که نخودهای فلافلی برای فلافل منجمد با سایر نخودها دارند، امروزه خریداران تلاش می ‌کنند تا نوع با کیفیت این محصول را خریداری کنند.

ناگفته نماند که هر چند نخود فلافلی نسبت به نخودی که در آشپزی مورد استفاده قرار می‌ گیرد، ارزانتر است اما همانطور که پیش از این هم اشاره شد ساختاری متفاوت دارد که آن را به بهترین محصول برای تهیه فلافل تبدیل می کند.

 

بیشتر نخودهای فلافلی امروزی در کشور تولید می شوند و خیلی کم پیش می آید که این محصول از خارج از کشور وارد شود.

عرضه این محصول هم به دو صورت بسته بندی شده و فله ای انجام می پذیرد و هر چند هر دو محصول از کیفیت خوبی برخوردار می باشند، اما نوع بسته بندی شده آنها گزینه مناسب تری است.

نخود فلافلی بسته بندی شده خام محصولی است که عمل درجه بندی کردن بر روی آن صورت گرفته است و محصولی کاملاً یکدست می باشد.

 

از طرفی بسته بندی های متنوعی که به صورت بهداشتی برای این محصول در نظر گرفته می شود، کیفیت آن را بهتر حفظ می ‌کند و فروش محصول نیز در فروشگاه های مربوطه به شکلی آسانتر انجام می گیرد و مصرف کننده نیز می ‌تواند با توجه به نیاز خود هر تعداد از بسته های این محصول را که بخواهد خریداری کند.

نکته دیگر به تازه بودن محصول مربوط می گردد و بسیار اهمیت دارد که محصولی که برای خوردن انتخاب می شود، از نوع محصولات سالم و تازه باشد تا مواد غذایی سالم تری تهیه شود و سطح کیفیت آشپزی نیز بالاتر خواهد رفت.

 

نخود فلافلی خام رایج ترین نوع نخود موجود در بازار می باشد و بسیار نادر است که این محصول به صورت پخته شده یا به شکل های دیگری عرضه گردد.

نوع خام و خشک این محصول از ماندگاری بسیار خوبی برخوردار بوده و نگهداری کردن آن هم راحت می باشد، از طرفی نخود از جمله محصولاتی است که خیلی کم شپشک می زند و هر چند می توان آن را در مقادیر زیاد خریداری و نگهداری کرد، اما بهتر است که به صورت تازه خریداری و استفاده شود.

نخود فلافلی سیاه

برای انواع حبوبات و از جمله نخودهای فلافلی موجود در بازار باید بدانید که انواع گوناگون وجود دارند که نخودهای سیاه نیز نمونه هایی از آنها می باشند.

برخی از نخودهای فلافلی به علت حضور پررنگی تری که در بازارها دارند محصولاتی آشنا تر می باشند که نخودهای سفید و نخودهای زرد نمونه هایی از آنها می باشند، اما حقیقت این است که نخود سیاه هم برای تهیه فلافل کاربرد دارد و در برخی از مناطق مختلف کشور از این محصول بسیار استفاده می شود.

 

منظور از نخود سیاه فلافلی نوعی نخود نسبتاً ریز می باشد که پوست آنها سیاه است.

هر کدام از ارقام گوناگون نخودهای فلافل دارای قیمتهای مخصوص به خود می باشند و قیمت ‌گذاری آنها با توجه به کیفیت محصول مورد نظر و میزان فراوانی آن در بازارها مشخص می گردد، بنابراین گاهی اوقات قیمتهای ارزان تر و گاهی اوقات قیمت ‌های گرانتری برای محصولات در نظر گرفته می شود.

 

هرگاه فروش این محصولات هم به طور مستقیم انجام گیرد، قیمتهای مشتری پسند تری را برای آنها شاهد خواهید بود.

امروزه نخود کرمانشاه به عنوان برترین نوع نخود ایرانی شناخته می شود که ارقام گوناگونی داشته و نخود فلافلی را هم شامل می شود، این محصول در بهترین شرایط آب و هوایی تولید می گردد و از سلامت کافی برخوردار می باشد و نقش مهمی در تامین نخود مورد نیاز کشور دارد.

نخود فلافلی سبز

از دیگر ارقام خوب و با کیفیت نخودهای فلافلی می توان به نوع سبز این محصول اشاره کرد که البته به مقدار کمتری نسبت به سایر نخودها در بازار موجود می باشد اما گزینه خوبی برای تهیه فلافل است.

در بازارهای گوناگون ارقام متفاوتی از نخودهای فلافلی موجود می باشد که از نظر کیفیت تفاوت دارند و لازم است که به منظور داشتن یک خرید موفق نه تنها تهیه این محصول از طریق مراکز اصلی انجام گیرد، بلکه بهتر است از قبل با انواع گوناگون نخودها آشنایی داشته و محصولی را که از کیفیت کافی برخوردار می باشد خریداری کنند.

در این فروشگاه اینترنتی توزیع و عرضه بهترین نخودهای فلافلی ایرانی در دستور کار است و تمامی محصولات تازه و درجه یک می باشند، همچنین عرضه محصولات به طور تضمینی انجام می پذیرد و با خرید مستقیم آنها می توانید این محصولات را با ارزان ترین قیمتهای روز خریداری کنید.

عرضه محصولات به روشهای اینترنتی و غیر حضوری انجام می گیرد، از این رو اگر می خواهید ظرف مدتی کوتاه و بدون نیاز به مراجعه حضوری اقدام به تهیه نخود فلافلی کنید، از راه های ارتباطی ما همین حالا با کارشناسان فروش می توانید ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *